Menu vragen, klachten & tips
Vragen, klachten & tips. We horen graag wat je vindt van onze zorgverlening. Stel je vraag of geef een tip. Ook als je niet tevreden bent of een klacht hebt, willen we dat graag weten. We kijken dan graag samen met je wat we kunnen verbeteren.
Heb je een vraag
Heb je een vraag? Kijk dan eerst even bij onze veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op;
Tel: 035-7607480
Mail: info@spoor8.nl
Tips of complimenten?
Hebt u een tip hoe wij zaken kunnen verbeteren, bent u tevreden over uw behandeling of wilt u een medewerker van Spoor8 bedanken?
Laat het weten aan de onze directie. Zij zorgen er dan voor dat het op de juiste plek terecht komt.
Tel: 035-7607480
Mail: info@spoor8.nl
Heb je een klacht?
Wanneer je een klacht hebt dan is de eerste stap erover praten op de afdeling waar u in behandeling bent. Als u er niet uitkomt, kunt u uw klacht sturen naar de directie.
1. Bespreek het met uw behandelaar
Bent u niet tevreden? U kunt hierover praten op de afdeling waar u in behandeling bent. Uw behandelaar kan vragen beantwoorden, uitleg geven of proberen het probleem op te lossen. Als je dit lastig vindt kan je iemand vragen met je mee te gaan.
Wanneer je er niet uitkomt of dit liever niet wilt, kunt je ook contact opnemen met de manager van de afdeling waar je in behandeling bent.
Natuurlijk kun je ook de klachten-functionaris om advies vragen.
De klachten-functionaris kan bijvoorbeeld advies geven over de rechten en plichten van cliënten, de procedures of de klachtmogelijkheden..
2. Stuur je klacht aan de klachtenfunctionaris
Mocht je er niet uitkomen met de betrokken behandelaar of wil je daar niet mee praten, dan kun je een klacht indienen.
Je kunt je klacht sturen naar; klachten@spoor8.nl
We zullen je klacht en eventuele andere stukken (bijvoorbeeld brieven of e-mails) die u heeft opgestuurd, bekijken.
We nemen dan contact met je op om te bespreken welke stappen nu volgen.
Samen ga je met de onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris op zoek naar een oplossing.
De ondersteuning van de klachtenfunctionaris is gratis.
De klachtenfunctionaris houdt ook in de gaten of Spoor8 zich aan de wettelijke regels houdt.
De klachtenfunctionaris heeft geen toegang tot uw elektronisch patiënten dossier.
Is dat wel nodig voor de behandeling van je klacht, dan neemt de klachtenfunctionaris eerst contact met je op om hiervoor toestemming te vragen.
Contact
Onze klachtenfunctionaris is van maandag t/m vrijdag bereikbaar tijdens kantooruren.
Mocht u de voicemail krijgen, dan zorgen we ervoor dat u binnen 2 werkdagen wordt teruggebeld.
Tel: 035-7607480
Mail: klachten@spoor8.nl