Vragen, Klachten & Tips

Waar kan ik terecht met mijn vragen?

Vragen, klachten & tips. We horen graag wat je vindt van onze zorgverlening. Stel je vraag of geef een tip. Ook als je niet tevreden bent of een klacht hebt, willen we dat graag weten. We kijken dan graag samen met je wat we kunnen verbeteren.

info   Direct contact

Contact opnemen via e-mail

Spoor8 Bussum

Spoor8 Utrecht

Heb je een klacht?

Wanneer je een klacht hebt dan is de eerste stap erover praten op de afdeling waar je in behandeling bent. Als je er niet uitkomt, kun je jouw klacht sturen naar de directie.

1. Bespreek de klacht met jouw behandelaar

Ben je niet tevreden? Je kunt hierover praten op de afdeling waar je in behandeling bent. Jouw behandelaar kan vragen beantwoorden, uitleg geven of proberen het probleem op te lossen. Als je dit lastig vindt kan je iemand vragen met je mee te gaan.

Wanneer je er niet uitkomt of dit liever niet wilt, kunt je ook contact opnemen met de manager van de afdeling waar je in behandeling bent.

Natuurlijk kun je ook de klachten-functionaris om advies vragen.

De klachten-functionaris kan bijvoorbeeld advies geven over de rechten en plichten van cliënten, de procedures of de klachtmogelijkheden.

2. Stuur je klacht aan de klachtenfunctionaris

Mocht je er niet uitkomen met de betrokken behandelaar of wil je daar niet mee praten, dan kun je een klacht indienen.

Je kunt je klacht sturen naar het volgende adres:
Spoor8
T.a.v. De Klachtencommissie
Lindelaan 8a
1405 AJ Bussum

Of stuur een e-mail naar: klachten@spoor8.nl

Je kan je brief richten aan Dr. D. Hovers - van Dam of Dhr. J. P. Damme.

We zullen je klacht en eventuele andere stukken (bijvoorbeeld brieven of e-mails) die je hebt opgestuurd, bekijken. We nemen dan contact met je op om te bespreken welke stappen nu volgen.

Samen ga je met de onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris op zoek naar een oplossing.

De ondersteuning van de klachtenfunctionaris is gratis.

De klachtenfunctionaris houdt ook in de gaten of Spoor8 zich aan de wettelijke regels houdt.

De klachtenfunctionaris heeft geen toegang tot uw elektronisch patiëntendossier.

Is dat wel nodig voor de behandeling van je klacht, dan neemt de klachtenfunctionaris eerst contact met je op om hiervoor toestemming te vragen.

Onze klachtenfunctionaris is van maandag t/m vrijdag bereikbaar tijdens kantooruren.

Mocht je de voicemail krijgen, dan zorgen we ervoor dat je binnen 2 werkdagen wordt teruggebeld.

Telefoon: 035-7607480

E-mail: klachten@spoor8.nl